poniedziałek, 11 marca 2013


Hej

Wczoraj nic nie pisałam,bo zbyt źle się czułam.Łeb mnie bolał dziś też mnie boli,ale do szkoły i tak poszła.Na w-f ledwo co chodziłam,grałyśmy z dziewczynami w ręczną,a oczywiście ja najbardziej się angażowałam w grę.Potem się czułam tak słabo tak mi było nie dobrze.

                                                                        Ciasto


Ciasto na wzór batonika :) Bardzo smaczne, nie za słodkie, wręcz zniewala swym smakiem. Uzależniające i pyszne. Ciasto jest łatwe i nie wymaga posiadania piekarnika. Polecam!


Składniki:
-900ml mleka
-2 budynie(waniliowe lub śmietankowe)
-ok. 500g masy krówkowej
-500ml schłodzonej śmietanki kremówki+cukier puder do smaku
-2 łyżeczki żelatyny+1/4 szkl. gorącej wody
-6-7 op. herbatników(op. o wadze ok. 50g)
-czekolada do dekoracji
Budynie gotować z mlekiem wg instrukcji na opakowaniu. Na blaszce(36x28) ułożyć warstwę herbatników i wyłożyć przestudzony budyń. Nałożyć koleją warstwę herbatników i rozsmarować krówkę(można wcześniej włożyć ją do ciepłej wody- łatwiej się rozsmaruje). Ułożyć kolejną warstwę ciastek. Śmietankę ubić z cukrem, dodać rozpuszczoną żelatynę. Wyłożyć na ciastka i posypać czekoladą. Wstawić do lodówki na kilka godzin.
Smacznego!



1 komentarz:

Każdy komentarz przeczytam.Z góry dziekuje za komentowanie :*
komentarz=komentarz
Obserwacja=obserwacja