wtorek, 12 marca 2013

śnieg! :(

Hej


Śnieg nas zaskoczył,znów zimno się zrobiło i jest brzydko na dworze:( Ale mniejsza z tym"w życiu chodzi o to żeby widzieć pozytywy" :D Tiak..postanowiłam,że bede wplątywać wersy z jakiś piosenek,a na końcu będę dawać link do nich :D Nie wiek tak mnie jakoś wzięło :D A tak z innej beczki w czerwcu będę miała wycieczkę kilku  dniową,więc nie będę nic pisac,ale przedtem was uprzedzę :D Jedzie nasza klasa czyli IIb i do tego Ib i IIIa. Więc bedzie duzy ubaw. Znając życie chlopcy z IIIa będą nam dokuczać tak jak w VI klasie  :D tylko wtedy było dużo śniegu do byliśmy w Zakopanym i nas śnieżkami rzucali -.- yh...ci faceci nie mają co robić.
Zeby post nie był za krótki to powiem co dziś w szkole się działo,bo powiem,że jest co do opoiwadania :D
Więc tak:
Przyjechałam rano do szkółki przebrałam buty i poszłam do koleżanek,które jak zawsze były na oknie.Po chwile przyszedł Kamil z kolegami i zabrali nam plecaki:D Ganiałyśmy ich po całej szkole i tak przez 10 min ale w końcu nam oddali:D Potem z matmy mieliśmy sprawdzian,pani co chwile wychodziła i wszyscy nagle wyciągają telefony:D Przerwy były trochę nude nic ciekawego na nich nie było.Na samym końcu była zaczepiście,mieliśmy zastępstwo i poszliśmy do świetlicy przez większość czasu słuchałam muzyki i uczyłam się na poprawę sprawdzianu,ale potem z koleżankami zabierałyśmy piłkę chłopakom :D Ze świetlicy szybciej nas wypuścili i raz z koleżankami poszłyśmy na jedno okno gdzie było widać jedna klasę i akurat IIc miała tam lekcję i się na nas patrzyli :D

1 komentarz:

Każdy komentarz przeczytam.Z góry dziekuje za komentowanie :*
komentarz=komentarz
Obserwacja=obserwacja